[WIP|3ds,zmd2]Suzuki samurai & Jeep cj7
|
acer5230 |
Dodany dnia 04-07-2012 18:57
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
Witam po długiej przerwie, miałem problemy z komputerem ale ostatnio zaczęło mi się nudzić i przeszukałem wszystko co mam na starym dysku i znalazłem parę modeli w których teraz zacząłem dłubać.

Puki co tyle bo mi się nie chciało czekać na jakieś fajne rendery. |
|
|
|
maurycy815 |
Dodany dnia 04-07-2012 22:39
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Jakieś ustawienia sceny? Ile świateł? I jak ustawienia photonów? Poza tym który 3ds max? |
|
|
|
acer5230 |
Dodany dnia 21-07-2012 19:55
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
Kiepska pogoda u nas to się siedzi przed kompem 
mało bo mało ale trochę zawieszenia i nadwozia jest.
 |
|
|
|
maurycy815 |
Dodany dnia 21-07-2012 22:20
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Czym renderujesz? poza tym nie podoba mi się cień idący od paki po drzwi. |
|
|
|
acer5230 |
Dodany dnia 21-07-2012 22:27
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
Rendery normalnie w maxie bez żadnych dodatków.Jaki cień ten co jest w wewnątrz auta ??
Edit:
Zapomniałem dodać że puki co pod maską będzie seryjna san andreasowa jednostka 
Edytowane przez acer5230 dnia 21-07-2012 22:35
|
|
|
|
Conrado967 |
Dodany dnia 22-07-2012 14:02
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Hehe, nawet fajnie to wygląda. Rzędowa czwórka na wtrysku rockstara ;] |
|
|
|
acer5230 |
Dodany dnia 23-07-2012 20:05
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
Trochę wnętrza i zawieszenia.

 |
|
|
|
acer5230 |
Dodany dnia 25-07-2012 17:02
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
Jeśli kogoś interesuje to auto w 90% ukończone zostało zrobić fotele, obramowanie szyby wewnątrz auta,zamki i jeszcze ew jakieś poprawki
zdj;


 |
|
|
|
maurycy815 |
Dodany dnia 25-07-2012 20:13
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Model fajny Texturki niby proste ale też fajne.
Możesz dać troszkę jaśniejsze wnętrze. Albo zróżnicować kolory tekstur.
Tak w sumie to cud miód. Poly count?
Potem oczywiście czekam na twój LP Engine 
Btw. też mam coś do pokazania, ale to pod rendering... Taka tam tajemnica ;D |
|
|
|
Conrado967 |
Dodany dnia 27-07-2012 10:21
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Ładnie Ci idzie. Ile poly? |
|
|
|
acer5230 |
Dodany dnia 27-07-2012 11:41
|

Początkujący użytkownik

Data rejestracji: 07.04.12
|
11k bez kół z kołami około 15. |
|
|
|
maurycy815 |
Dodany dnia 27-07-2012 12:10
|

Wielki Władca

Data rejestracji: 31.03.12
|
Granica LP to teraz chyba do 20-30k w zależności od engine GTA SA na pewno wita 20k-  |
|
|